Izmaiņas kasu darbībā

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” informē, ka šonedēļ tehnisku iemeslu dēļ kasē Pils ielā 12 nebūs iespējams norēķināties par ūdenssaimniecības pakalpojumiem. Klienti aicināti veikt rēķinu apmaksu uzņēmuma kasē Talsu ielā 65 vai izvēlēties citas rēķinu apmaksas iespējas.

 Vēršam uzmanību, ka turpmāk, Pils ielā 12 darbosies pašvaldības SIA “Ventspils siltums” un pašvaldības SIA “ŪDEKA” apvienotā kase, kurā varēs norēķināties gan par apkuri, gan arī par saņemtajiem ūdenssaimniecības pakalpojumiem. Veicot rēķina apmaksu apvienotajā kasē, kā arī kasē Talsu ielā 65, komisijas maksa par veiktajiem darījumiem arī turpmāk netiks piemērota. Gan apvienotajā kasē Pils ielā 12, gan kasē Talsu ielā 65 maksājumi tiks pieņemti katru darba dienu no plkst.9.00 – 13.00.  Klientu apkalpošana kasēs tiek nodrošināta epidemioloģiski drošajā jeb zaļajā režīmā, tādēļ pakalpojumi pieejami tikai klientiem, kuri var uzrādīt sadarbspējīgu Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu un personas apliecinošu dokumentu.

Atgādinām, ka par ūdenssaimniecības pakalpojumiem iespējams norēķināties arī internetbankās, kā arī aicinām izmantot iespēju norēķināties veikalu “Maxima” kasēs Ventspilī – Aleksandra, Celtnieku un Saules ielā. Uzrādot rēķinā iestrādāto svītrkodu, apmaksu var veikt gan skaidrā naudā, gan ar bankas maksājumu kartēm. Par vienu rēķinu veikals piemēro 50 centu komisijas maksu. Tāpat par ūdenssaimniecības pakalpojumiem iespējams norēķināties arī banku filiālēs, kurās tiek pieņemti maksājumi par komunālajiem pakalpojumiem.

Tāpat informējam, ka ārkārtējās situācijas laikā, kas šobrīd noteikta līdz šā gada 28.februārim, turpinām klientu konsultēšanu nodrošināt attālinātā režīmā. Klientu daļas speciālistu konsultācijas var saņemt pa tālruni 636 63010 vai ar e-pasta starpniecību – abon.udeka@ventspils.lv.