Aicinām izmantot Klientu portālu

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” aicina klientus, kuri vēl neizmanto Klientu portālu, reģistrēties portālā un izmantot tā sniegtās priekšrocības.

Atgādinām, ka daudzdzīvokļu māju iedzīvotājiem un privātmāju īpašniekiem, kuriem skaitītāji atrodas mājas iekšienē un kuri saņem rēķinus, katru mēnesi no 25. līdz 28. datumam ir jāpaziņo savu ūdens patēriņa skaitītāju rādījumi. Daudzdzīvokļu māju iedzīvotāji skaitītāju rādījumus var  paziņot divos veidos – ierakstot rādījumus iepriekšējā mēnesī saņemtajā rēķina pasaknītī un iemetot to mājas pārvaldnieka norādītajā pastkastītē vai elektroniski Klientu portālā www.klientiem.udeka.lv. Savukārt privātmāju īpašnieki, kuru ūdens patēriņa skaitītāji atrodas mājas iekšienē un kuri saņem rēķinus, skaitītāju rādījumus aicināti ziņot elektroniski Klientu portālā.

Klientu portāla izmantošana sniedz vairākas priekšrocības:

·   iespēju ērti, vienkārši, ātri un videi draudzīgi paziņot savu aukstā un karstā ūdens skaitītāju rādījumus;

·   atgādinājumi katra mēneša 25. datumā e-pastā par skaitītāju rādījumu nodošanu;

·   bezmaksas elektroniskais rēķins e-pastā;

·   iespēju Klientu portālā apskatīt iepriekšējo mēnešu rēķinu būtiskāko informāciju (summu, apmaksas datumu, laika periodu, par kādu izrakstīts rēķins);

·  informāciju par skaitītāju verificēšanas datumu, kā arī paziņojumu saņemšanu savā e-pastā, kad verifikācijas termiņš tuvojas beigām.

Kā sākt lietot Klientu portālu?

Portāla lietošana ir vienkārša, turklāt nepieprasa specifiskas zināšanas. Lai kļūtu par Klientu portāla lietotāju, jādodas uz www.klientiem.udeka.lv, jānospiež poga “reģistrēties” un jāseko norādēm. Pašvaldības SIA "ŪDEKA" Klientu daļas speciālistu konsultācijas šobrīd var saņemt tikai attālināti. Neskaidrību gadījumā, aicinām sazināties telefoniski: 636 63010 vai rakstot e-pastu: abon.udeka@ventspils.lv