Norēķinu kārtība

NORĒĶINU KĀRTĪBA INFOGRAFIKĀ

1. Ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu paziņošana

Klientiem, kuri saņem rēķinus, katru mēnesi no 25. līdz 28. datumam pašvaldības SIA "ŪDEKA" jādara zināmi aukstā un karstā ūdens patēriņa skaitītāju rādījumi. To iespējams izdarīt Klientu portālā www.klientiem.udeka.lv vai ierakstot rādījumus pasaknītī, kas atrodams rēķina apakšdaļā, un iemetot to mājas pārvaldnieka uzstādītajā vai norādītajā pastkastītē kādā no mājas koplietošanas telpām. 

Sīkāka informācija par rādījumu paziņošanu pieejama šeit: RĀDĪJUMU PAZIŅOŠANA

​2. Rēķinu saņemšana

Klientiem, kuri norēķinās saskaņā ar rēķiniem, rēķinu par iepriekšējā mēneša patēriņu saņem ne ātrāk kā sākot ar nākamā mēneša 15. datumu. Klientam ir iespēja izvēlēties rēķina saņemšanas veidu: elektorniski savā e-pastā vai papīra formātā savā pasta kastītē. Rēķinu saņemšana elektroniski ir bezmaksas pakalpoums, bet rēķinu saņemšana savā dzīves vietā maksā 0,30 EUR (ar PVN) par vienu rēķinu.

Lai mainītu esošo rēķina saņemšanas veidu, klientam jāsazinās, rakstot e-pastu uz: abon.udeka@ventspils.lv

! Rēķinu saņemšana elektroniski nodrošina ne vien ērtu un operatīvu savstarpējo sadarbību, bet arī videi draudzīgu pieeju. Izvēloties elektronisko rēķinu, mēs rūpējamies par mūsu nākotni, samazinot koku izciršanu un taupot dabas resursus.

3. RĒĶINA SKAIDROJUMS

Klientiem, kuri norēķinās saskaņā ar rēķiniem, pašvaldības SIA "ŪDEKA" piedāvā detalizētu rēķina  par ūdens un kanalizācijas pakalpojumiem skaidrojumu, kurā klienti atradīs lietderīgu informāciju par dažādām rēķina sadaļām.

To iespējams lejupielādēt šeit: RĒĶINA SKAIDROJUMS

​4. SAMAKSA PAR PAKALPOJUMIEM

Klientiem, kuri saņem rēķinus, par saņemtajiem pašvaldības SIA "ŪDEKA" sniegtajiem pakalpojumiem par iepriekšējo mēnesi ir jānorēķinās līdz rēķinā norādītajam rēķina apmaksas termiņam - mēneša beigām.

Klientiem, kuri nesaņem rēķinus, par saņemtajiem pašvaldības SIA "ŪDEKA" sniegtajiem pakalpojumiem par iepriekšējo mēnesi ir jānorēķinās saskaņā ar savstarpēji noslēgto līgumu (parasti - līdz katra mēneša 20. datumam).

Par pašvaldības SIA "ŪDEKA" sniegtajiem pakalpojumiem iespējams norēķināties:

  • pašvaldības SIA "ŪDEKA" Abonentu daļas kasēs (Talsu iela 65 un Pils iela 12) to Klientu pieņemsānas laikos;
  • banku filiālēs;
  • veicot pārskaitījumu ar internetbankas starpniecību;
  • jebkurā citā komunālo maksājumu pieņemšanas vietā.
Pašvaldības SIA "ŪDEKA" rekvizīti

Reģistrācijas numurs: 41203000983

Adrese: Talsu iela 65, Ventspils, LV - 3602

 

Norēķinu kontu numuri 
 AS "Swedbank" - LV56HABA0001402060108
AS "SEB banka" - LV82UNLA0019000508612
AS "DnB banka" - LV61RIKO0002013003826
 AS "Citadele banka" - LV20PARX0006847790002

​5. SAMAKSA INTERNETBANKĀ

Klientiem, kuri saņem rēķinus, un maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem veic ar internetbankas starpniecību, lai izvairītos no kļūdām, rēģistrējot maksājumu ir jāizvēlas bankas definētais maksājums (ja banka tādu ir izveidojusi).

Piemēram, SWEDBANK klientiem bankas definētais maksājums pieejams sekojot norādēm: “Vietējie maksājumi”  - apakšsadaļa“Bankas definētie maksājumi” - izvēlnē jāatrod “Ventspils, Ūdeka” (skat. Shēma nr.1) un jāaizpilda lauki (skat. Shēma Nr.2):

  • Klienta kods (atrodams rēķina augšdaļā);
  • Adrese (pakalpojumu saņemšanas adrese, par kuru tiek veikti maksājumi);
  • Rēķina numurs (atrodams rēķins augšdaļā)

Shēma Nr.1

Shēma Nr.2

Klientiem, kuri nesaņem rēķinus, un maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem veic ar internetbankas starpniecību, lai izvairītos no kļūdām, rēģistrējot maksājumu vienmēr precīzi jānorāda:

  • Adrese (pakalpojumu saņemšanas adrese, par kuru tiek veikti maksājumi);
  • Skaitītāju rādījumi perioda sākumā un perioda beigās;
  • Kopā patērētais kubikmetru daudzums;
  • Summa EUR, par kādu tiek veikts maksājums.

Pašvaldības SIA "ŪDEKA" aicina klientus, kuri nesaņem rēķinus, vismaz reizi gadā veikt maksājumu uzskaites salīdzināšanu un precizēšānu! Lai to izdarītu, jāvēršas Abonentu daļā Talsu ielā 65 vai Klientu pieņemšanas vietā Pils ielā 12 tās apmeklētāju pieņemšanas laikā.

6. Parādu atmaksa

Gadīumos, kad klientam ir izveidojies parāds, pašvaldības SIA "ŪDEKA" piedāvā iespēju parādu atmaksāt pakāpeniski, turklāt bez soda procentiem.

Par parāda atmaksas kārtību ir jāvienojas, ierodoties personīgi Abonentu daļā Talsu ielā 65 tās pieņemšanas laikā.