ŪDEKA informē par rēķinu apmaksas iespējām

Līdz ar jauna mēneša sākšanos gaidāmi arī kārtējie rēķini par komunālajiem pakalpojumiem, tai skaitā par ūdenssaimniecības pakalpojumiem no pašvaldības SIA “ŪDEKA”. Uzņēmums informē par rēķinu apmaksas iespējām šajā ārkārtējās situācijas periodā, lai pēc iespējas izvairītos no sabiedrisku vietu apmeklēšanas.

Šobrīd sakarā ar valdības izsludināto ārkārtējo situāciju valstī Covid-19 vīrusa dēļ, pašvaldības SIA “ŪDEKA” Klientu daļās ir pārtraukta klientu klātienes apmeklējumu pieņemšana, tai skaitā netiek pieņemti maksājumi kasēs. Tiem ventspilniekiem, kuri līdz šim ieraduši maksājumus veikt klātienē, lai neiekrātos parāds, ko vēlāk būs grūtāk apmaksāt, uzņēmums iesaka apdomāt visus variantus, kā rēķinu apmaksu šobrīd veikt attālināti. Piemēram, lūgt radu, draugu vai paziņu palīdzību, kuriem ir pieeja datoram un internetam, lai rēķinu apmaksātu elektroniski. Uzņēmums informē arī par citiem ērtiem risinājumiem.

E-rēķini Swedbank klientiem, automātiskā apmaksa

Ērts risinājums Swedbank klientiem, ir pieteikties e-rēķiniem, kas tiek saņemti internetbankā. Tur tos var apskatīt, izdrukāt, saglabāt, arhivēt un pārbaudīt to apmaksas statusu. Var izvēlēties:

  • parasto e-rēķinu apmaksu - katrs jauns rēķins jāapstiprina internetbankā, maksājuma uzdevumā dati tiks aizpildīti automātiski no iesūtītā pakalpojuma sniedzēja e-rēķina.
  • automātisko rēķinu apmaksu – katrs jauns rēķins tiek apmaksāts automātiski un nav nepieciešams veikt nekādas manuālas darbības. Var izvēlēties e-rēķina apmaksas dienu – 2 dienas pēc rēķina saņemšanas, rēķina samaksas termiņa dienā vai 2 dienas pirms tās. Var noteikt arī maksimālo mēneša summu, ko atļauts noskaitīt no konta, kā arī izvēlēties e-rēķina daļēju apmaksu.

Lai pieteiktos e-rēķiniem pirmreizēji jāvēršas bankas filiālē vai jāpiesaka pakalpojums internetbankā.

Rēķinu apmaksa telefoniski Citadele klientiem

Tiem klientiem, kuriem norēķinu konts ir Citadeles bankā un pēdējo 12 mēnešu periodā ir veikts maksājums pašvaldības SIA “ŪDEKA”, ir iespēja rēķinus apmaksāt telefoniski. Lai saņemtu pakalpojumu jāzvana uz klientu atbalsta centru 6701 0000 un jāidentificē sevi ar vārdu, uzvārdu un personas kodu, tad jāizvēlas saņēmējs (pašvaldības SIA “ŪDEKA”) un jānosauc summa. Banka veiks pārskaitījumu no klienta konta. Viena rēķina apmaksa telefoniski maksā 0.38 EUR

Latvijas pastā var pieteikt apmeklējumu iepriekš

Rēķinu apmaksu klātienē ir iespējams veikt Latvijas pasta nodaļas, taču, lai nebūtu jāuzkavējas telpās, Latvijas Pasts piedāvā izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu.

Plašāk: https://pasts.lv/lv/uznemumiem/noderigi/mobila-lietotne/#pasta-nodalas

Rēķinu apmaksa banku filiālēs – jāievēro distance un citi noteikumi

Rēķinu apmaksu var veikt arī banku filiālēs klātienē, taču pašvaldības SIA “ŪDEKA” aicina, ja tiek izvēlēts šāds risinājums, rūpīgi ievērot noteiktos valdības ierobežojumus un katras bankas filiāles iekšējos noteikumus, galvenokārt, ievērot distanci un izvairīties no saskarsmes ar citiem cilvēkiem un virsmām.

Nepieciešamības gadījumā aicinām šobrīd sazināties telefoniski vai rakstot e-pastu: 636 63010, abon.udeka@ventspils.lv

 

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” izsaka pateicību klientiem, kuri ik mēnesi savlaicīgi veic maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem, kā arī novēl veselību un izturību šajā ārkārtējās situācijas laikā!