ŪDEKA atgādina par pieejamām e-vides priekšrocībām

Šobrīd, ārkārtējas situācijas periodā, daudz pakalpojumu sniedzēji aicina cilvēkus pēc iespējas vairāk izmantot e-vides priekšrocības, tādējādi izvairoties no savstarpējās saskarsmes un pulcēšanās sabiedriskās vietās. Arī pašvaldības SIA “ŪDEKA” piedāvā vairākus veidus, kā izmantot mūsdienu iespējas, un tās jau šobrīd izmanto lielākā daļa uzņēmuma klientu.

Ik gadu pieaug to ventspilnieku un pašvaldības SIA “ŪDEKA” klientu skaits, kuri izvēlas izmantot e-vides priekšrocības jeb elektroniski pieejamos pakalpojumus. Viens no ērtiem risinājumiem ir paziņot skaitītāju rādījumus elektroniski Klientu portālā, ko arī izmanto lielākā daļa klientu. Tāpat ērti un izdevīgi ir saņemt rēķinus elektroniski savā e-pastā. Tas ir bezmaksas pakalpojums, kā arī rēķini e-pastā tiek piegādāti ātrāk nekā rēķini papīra formātā. Šobrīd rēķinus savā e-pastā saņem vairāk kā 10 600 kapitālsabiedrības daudzdzīvokļu māju klienti, kas ir teju 80%. Pārējie rēķinus saņem papīra formātā.

Paralēli ir iespējams rēķinus saņemt arī savā internetbankā, kur tos var ērti apmaksāt ar pāris klikšķiem vai arī izmantot rēķinu automātiskās apmaksas iespējas, neraizējoties par apmaksas termiņa nokavēšanu. Šobrīd klientu skaits, kuri saņem internetbankā pašvaldības SIA “ŪDEKA” e-rēķinus, jau tuvojas tūkstotim (pašlaik pakalpojums pieejams tikai “Swedbank” internetbankas lietotajiem).

E-vides priekšrocības kapitālsabiedrības klienti izmanto arī, lai norēķinātos par saņemtajiem ūdenssaimniecības pakalpojumiem – 2019. gadā vidēji mēnesī fiksēti aptuveni 10 000 attālinātie maksājumi (internetbankās) par ūdenssaimniecības pakalpojumiem, un tos 2019. gadā kopumā veikuši 61% no visiem pašvaldības SIA “ŪDEKA” klientiem. Pārējie klienti rēķinus apmaksā klientu pieņemšanas vietu kasēs vai banku filiālēs uz vietas.

Šobrīd sakarā ar valdības izsludināto ārkārtējo situāciju valstī Covid-19 vīrusa dēļ, pašvaldības SIA “ŪDEKA” Klientu daļās līdz 14.aprīlim ir pārtraukta klientu klātienes apmeklējumu pieņemšana, tai skaitā netiek pieņemti maksājumi kasēs. Tiem ventspilniekiem, kuri līdz šim ieraduši maksājumus veikt klātienē, lai neiekrātos parāds, ko vēlāk būs grūtāk apmaksāt, uzņēmums iesaka apdomāt visus variantus, kā rēķinu apmaksu šobrīd veikt attālināti. Piemēram, lūgt radu, draugu vai paziņu palīdzību, kuriem ir pieeja datoram un internetam. Tomēr, ja nav iespējams veikt rēķinu apmaksu elektroniski, aicinām nogaidīt un apmaksu veikt pēc ārkārtas situācijas atcelšanas, kad Klientu daļas atsāks apmeklētāju pieņemšanu. Par rēķina apmaksas termiņa kavējumu soda nauda netiks piemērota.

Nepieciešamības gadījumā aicinām šobrīd sazināties telefoniski vai rakstot e-pastu: 636 63010 (Klientu daļa), 6 36 07286 (Tehniskā daļa), abon.udeka@ventspils.lv

 

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” atgādina, ka e-vides priekšrocību izmantošana ļauj ietaupīt gan naudu, gan laiku. Pašvaldības SIA “ŪDEKA” īpaši uzrunā jaunākus cilvēkus, kuru vecākiem, vecvecākiem un citiem radiniekiem un paziņām, iespējams, ir nepieciešams tieši tuvinieka atbalsts un iedrošinājums sākt lietot e-vidi. Tajā pašā laikā uzņēmums izprot klientus, kuri kritiski izvērtējuši savas prasmes lietot e-vidi, un tomēr izvēlējušies rēķinu saņemšanu un rādījumu paziņošanu papīra veidā, tādējādi neradot domstarpības un liekas raizes gan sev, gan pašvaldības SIA “ŪDEKA” darbiniekiem.

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” izsaka pateicību klientiem, kuri ik mēnesi apzinīgi paziņo skaitītāju rādījumus noteiktajā periodā, kā arī savlaicīgi veic maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem! Pašvaldības SIA “ŪDEKA”  novēl klientiem veselību un izturību šajā iepriekš nepieredzētajā un “paliec mājās “ laikā!