Pašvaldības SIA “ŪDEKA” piedalās akcijā “Dienas bez rindām”

 

Aicinot sabiedrību aktīvāk izmantot valsts un pašvaldību iestāžu pakalpojumus elektroniski, no 30. septembra līdz 4. oktobrim norit LR VARAM iniciētā ikgadējā akcija “Dienas bez rindām”, tajā piedalās arī pašvaldības SIA “ŪDEKA”.

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” saviem klientiem piedāvā plašas elektronisko pakalpojumu iespējas, tostarp ūdens patēriņa rādījumu paziņošanu Klientu portālā, rēķinu saņemšanu klienta e-pastā, rēķinu apmaksu ar internetbanku starpniecību, elektronisko saziņu un citas iespējas, tādējādi nodrošinot ērtāku, ātrāku un videi draudzīgāku informācijas apriti. Elektronisko pakalpojumu izmantošana visbiežāk ietaupa ne vien laiku, bet arī izmaksas, jo pārsvarā visi e-pakalpojumi klientiem ir bez maksas.

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” klienti ar katru gadu arvien vairāk izmanto uzņēmuma piedāvātās e-vides iespējas. Pašlaik Klientu portālā reģistrējušies 12026 dzīvojamo māju klienti, kas ir aptuveni 73% no visiem dzīvojamo māju klientiem, un aptuveni procentuāli tikpat klientu rēķinus saņem elektroniski savā e-pastā. Tāpat arvien vairāk klientu izvēlas rēķinu saņemt internetbankā, kur to uzreiz ērti var arī apmaksāt – pašlaik šāda sadarbība ir izveidojusies ar Swedbank, kur e-rēķinus saņem 811 pašvaldības SIA “ŪDEKA” klienti.

Šonedēļ pašvaldības SIA “ŪDEKA” darbinieki, kuru kompetencē ir saziņa ar klientiem, īpašu uzmanību vērsīs informācijas sniegšanai par uzņēmuma piedāvātajiem e-pakalpojumiem un iespējām izmantot datoru un internetu Ventspilī, ja pašam mājās šādu iespēju nav.

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” atgādina, ka interesējošos jautājumus saistībā ar patēriņu, rēķiniem un norēķiniem var uzdot un noskaidrot elektroniski, sūtot uz abon.udeka@ventspils.lv, tāpat dažādu informāciju var iegūt uzņēmuma mājas lapā www.udeka.lv. Attālināti ir iespējams pieteikt arī ūdens patēriņa skaitītāju maiņu un iesniegt dažāda veida iesniegumus.

Iniciatīvas “Dienas bez rindām” mērķis ir ne tikai iedrošināt sabiedrību saņemt pakalpojumus digitāli, bet arī iepazīstināt ar e-pakalpojumu dažādību, lai veicinātu paradumu maiņu – ar dažādām dzīves situācijām saistītās formalitātes ātrāk un ērtāk nokārtot tiešsaistē, nevis stāvot rindā valsts vai pašvaldības iestādē.