Izvēlies ērtāko veidu rēķinu saņemšanai un apmaksāšanai

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” atgādina, ka piedāvā dažādus veidus, kā padarīt rēķinu saņemšanu un apmaksāšanu klientiem ērtāku.

Uzņēmums piedāvā iespēju rēķinus saņemt e-pastā ne tikai daudzdzīvokļu māju, bet arī privātmāju iedzīvotājiem.

Rēķinu saņemšanu elektroniski iespējams pieteikt, sūtot e-pastu uz abon.udeka@ventspils.lv, norādot:

  • vārdu un uzvārdu;
  • klienta kodu (tas atrodams uz  kāda no iepriekš saņemtajiem rēķiniem);
  • e-pasta adresi.

Lai nebūtu jāmaksā 30 centi par katru ikmēneša rēķinu, atgādinām, ka dzīvokļos dzīvojošie klienti, kuri šobrīd rēķinus saņem papīra veidā, jebkurā brīdī var pieteikt rēķinu saņemšanu elektroniski.

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” aicina izmantot iespēju rēķinus saņemt elektroniski, jo tas ir ērtāk, ātrāk un videi draudzīgāk. Šo iespēju izmanto jau vairāk nekā 75% daudzdzīvokļu māju klienti un vairāk nekā 50% privātmāju klienti.

Uzņēmums aicina arī tos klientus, kuri šobrīd rādījumus paziņo papīra veidā, izvērtēt iespēju to darīt elektroniski Klientu portālā, kura lietošana ir ļoti vienkārša un ērta. Turklāt Klientu portālā var redzēt gan iepriekš saņemtos rēķinus, gan arī to apmaksu. Lai kļūtu par Klientu portāla lietotāju, jāizvēlas interneta adrese www.klientiem.udeka.lv, jānospiež “reģistrēties” un jāseko norādēm. Turklāt, pēc reģistrācijas Klientu portālā, pašvaldības SIA “ŪDEKA” Klientu daļa saņems arī automātisku e-pastu ar nepieciešamajiem datiem, lai turpmāk izsūtītu rēķinus klientam elektroniski.

Kā jau iepriekš esam informējuši, iedzīvotājiem ir iespējams saņemt arī e-rēķinus Swedbank internetbankā, kur tos var ērti apmaksāt ar pāris klikšķiem vai arī izmantot rēķinu automātiskās apmaksas iespējas. Šobrīd šādu iespēju izmanto jau vairāk nekā 270 klientu, kuri atzinuši, ka šāds pakalpojums ir pietiekami ērts un rēķinu apmaksai nav jāvelta laiks vispār (ja izmanto automātisko apmaksu), vai arī to var izdarīt pietiekami ātri un bez iespējas kļūdīties maksājumu datu ievadē, jo maksājums ir sagatavots, atliek tikai to apstiprināt (ja ir izvēlēta manuālās apmaksas iespēja).

Lai saņemtu šo pakalpojumu, klientiem internetbankas lapas kreisajā pusē ir jāatver sadaļa “Mani e-rēķini”, kur izvēlnē jāatzīmē “Pieteikt jaunu e-rēķinu”. Pēc tam piedāvātajā uzņēmumu sarakstā jāatrod ŪDEKA PSIA, un jāaizpilda prasītie klienta dati un jāseko norādītajām pieteikuma apstiprinošajām darbībām.

Pašvaldības SIA “ŪDEKA” pateicas klientiem, kas vienmēr laikā nodod skaitītāju rādījumus un savlaicīgi veic rēķinu apmaksu.